Sikeres Megrendelés: 0

Azonosító: 0

Gratulálunk! Rendelésedet sikeresen leadtad 0 azonosítóval. A rendelés részleteit elküldtük az általad megadott email címre: john.doe@example.com

Kérjük ellenőrizd az adatokat.

Order not found. You cannot access this page directly.

Elírtál valamit? Véletlen rossz terméket rendeltél vagy nem annyit amennyit szerettél volna? Esetleg rossz a cím?

Kérjük, hogy azonnal írj nekünk, nehogy rosszul menjen ki a rendelésed!

Mi fog történni most?

Ne aggódj! Mi nem tűnünk el miután leadtad a rendelésed. Alább olvashatod, hogy pontosan milyen lépések következnek most.

1. Rendelés áttekintése, módosítási kérelem

Nagyon fontos, hogy ellenőrizd a kiválasztott terméket, mennyiséget, színt és a megadott szállítási címet. Ha valami nem stimmel, akkor minél előbb írj nekünk!

2. Csomagolás, számla megküldése

Rendelésed beérkezése után a csomagot összekészítjük logisztikai központunkban és megküldjük az email címedre az elektronikus számlát.

3. Kiszállítás

A kiszállítás során fontos, hogy elérhető legyél telefonon. A kiszállítás napján e-mailben és SMS-ben is értesít a futárszolgálat, de amikor odaér a futár akkor is gyakran hív. Kérjük, hogy legyél elérhető. A kiszállítás 1-3 munkanap a raktáron lévő termékek esetén.

4. Használd örömmel! 🙂

Amint megérkezik a termék bontsd ki óvatosan és próbálgasd. Győződj meg róla, hogy sértetlen és élvezd a használatot! 🙂

Maradt még kérdésed? Vedd fel velünk a kapcsolatot!