Kérdésed van? Segítünk!
Kérdésed merült fel a termék beállításával kapcsolatban? Esetleg nem sikerül a rendelés leadása? Kollégáink 24 órán belül rendelkezésedre állnak!
Kérdések & Válaszok
1. Mikor jön a rendelésem és hogyan fizethetek?
Minden rendelést a lehető leggyorsabban feladunk és általában 2-3 munkanapon belül megérkezik. A fizetésről és szállításról ide kattintva tudsz még többet megtudni.
2. Hogyan tudom beállítani az okosórát?
Az okosórák és egyéb termékek beállítására vonatkozóan a használati útmutatókkal kapcsolatos oldalunkon tájákozódhatsz, amelyet ide kattintva érsz el.
3. Pont nem leszek otthon, amikor a futár érkezik! Mit tegyek?
Pánikra semmi ok! Ha nem tartózkodsz a rendeléskor megadott helyszínen, egyszerűen vedd fel a kapcsolatot a futárral és odaviszi neked, ahol éppen vagy! Ilyen egyszerű!
4. Leadtam a rendelést, de nem jön. Miért?
Ebben az esetben lehet, hogy nem volt sikeres a rendelés leadása. Ügyelj arra, hogy minden adatot helyesen adj meg és ellenőrizd inkább kétszer. Az akciós termékeket ide kattintva érheted el.
Kapcsolati Információk
Írj nekünk!
Ha kérdésed van, akkor a legjobb helyen jársz! Ügyfélszolgálatos kollégáink mindenben tudnak segíteni és igyekszünk 24 órán belül választ adni. Kérjük, hogy csak egy levelet küldj a könnyebb átláthatóságért. A leggyorsabb válaszért használd a lenti űrlapot.