Garancia & Jótállás

Gond akadt a termékkel? Esetleg hibás? Bár szerencsére nagyon ritkán fordul elő ilyen, hiszen minden termék komoly minőségellenőrzésen esik át, sajnos előfordul. Ebben az esetben sem kell aggódnod, hiszen csapatunk rendelkezésre áll és szükség esetén bevizsgáljuk a terméket, megjavítjuk vagy újat küldünk!

Garancia – GY.I.K.

1. Milyen esetben érvényesíthető garancia / jótállás?

A garancia abban az esetben érvényesíthető, ha a termék hibás, nem működik vagy valamelyik alkatrésze sérült.

2. A csomagban nem volt számla. Mit tegyek?

Fontos tudnod, hogy környezetvédelmi okokból a csomagba soha nem teszünk számlát. Ez persze nem jelenti, hogy nem készült számla a rendelésedről, ezt törvény írja elő. A számlát emailben küldtük meg neked a rendelés kiszállítása előtt. Ezt lehet, hogy kérni fogják kollégáink ezért érdemes előkészítened.

3. Milyen termékre érvényes a garancia?

A magyarországi törvények értelmében garancia / jótállás minden termékre érvényes.

4. Hogyan tudom érvényesíteni a garanciát?

Ha garanciális problémád akadt, akkor keress meg minket kapcsolati oldalunkra kattintva. A kollégák segíteni fognak minden felmerülő kérdésben és igyekeznek 24 órán belül válaszolni.

Gyorsak Vagyunk!

Írj nekünk és a kollégák azonnal segíteni fognak garanciális és bármilyen egyéb probléma esetén!

Minden Vásárolt Termékre

A garancia minden nálunk vásárolt termékre érvényesíthető.

r

Rendelésazonosító Előkészítése

Ha garanciális problémád van, akkor a kollégák kérni fogják tőled a rendelésazonosítót.